Alla inlägg den 30 november 2009

Av Kajsa Karin - 30 november 2009 22:04

Hej alla!


I år gick jag mot mig själv och mina principer och plockade fram allt julpynt ihop med barnen idag! Så nu står stakarna i fönstret, kulorna hänger i granen och pepparkakorna bara väntar på att ätas upp. Det är inte klokt, det är bara den siste november och allt är framme. Ja inte julgardinerna förstås men de tänkte jag skippa. Blir ju bara julfirande här, sedan packas det upp på vinden i väntan på julen 2010. Barnen är saliga för de fick pynta granen alldeles själva så den blev extra fin i år. =)


Jag ser fram emot julen men nu längtar jag mest efter att få komma igång med flytten! Hämtar nycklarna i morgon och på kvällen blir det nog att visa för P. Hon är nyfiken skulle jag tro. Måste fixa med adress ändring, el och telefon på torsdag när jag är ledig. En del av sorteringen är ju redan mentalt förberedd, nu ska den bara genomföras med. Kan nog glömma tanken på en lugn jul!


Dax att sluta mina blå och sova en stund eller två. Ha det gott alla!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards