Alla inlägg under augusti 2017

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute!

Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)

 

Och Herre jisses vad jag skrivit under de år som har gått och Gud hjälpe vilken resa vi har gjort och inte vågar jag säga att vi är i hamn heller för varje gång jag trott det, har livet tagit en vändning och vi har fått börja om på nytt igen. Vi flyttade till storvåning i stan -14, flyttade isär -15 och ihop igen -16 och nu får vi se. Som alltid är det relationen till den stora tösen som stökar till det för oss alla och Älskling har en massa saker han behöver ta tag i NU!

 

Ja livet rullar på i en faslig fart och LillprinsBus är numera 12år! Och Panda Bus 14år! Vad hände liksom? Jag är ju bara 30+ än =)

 

Vi får väl se om jag återvänder hit snart igen eller om det krävs än fler kommentarer för att skrivandet ska komma igång igen?!

 

KRAM KRAM KAJSA KARIN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards