Alla inlägg den 25 november 2009

Av Kajsa Karin - 25 november 2009 18:57

Hej alla!


Jag skriver för min egen skull, för att skrivandet ger mig energi och hjälper mig sortera och packa om i mitt liv. SAS, du om någon borde veta att jag älskar att leka med det svenska språket men även andra språk. Vi gjorde ju det ofta i vårt förra liv.Tråkigt att din mammma blivit sämre, hälsa hem, hoppas resan går bra. Stan är liten så nog lär vi springa på varandra någon gång, även om det inte händer så tätt.


Idag blev en bättre dag. Vi fortsatte med julförberedelserna och det var riktigt kul.

Efter jobbet tog jag en tur till stan och köpte presenter till barnens fröknar. Hittade jättefina berlocker att hänga i halsband eller armband på Sisters, det bästa var priset bara 49 Kr. Sällan man hittar något fint för det priset. Nu ska jag bara hitta presenter till mina kolleger och jobbets julfest. Svårt med det där.....


Blev extra barnledig i natt, så nu kallar badet och inredningstidningarna! Lite inspiration till det nya hemmet! KUL!

Ha det gott alla! Kram Kram Kajsa Karin.

Av Kajsa Karin - 25 november 2009 07:26

Hej alla!


Klart jag oroar mig för hyran det är ju ändå 13 000 i månaden som ska ut och det i tre månader i värsta fall! Så om Tomten mot för modan skulle vilja skänka mig pengar hoppas jag på att han kommer tidigt i år. Fast det var ju länge sedan Tomten kom med något alls till mig men med ett nytt liv följer väl också nya händelser? =)


Oj vad jag packar! Synd bara ett det sker på natte tid och endast i tankarna för annars hade jag varit färdig nu. Insåg att det kommer bli många turer till tippen nästa gång jag är barnfri. Jag har bara bott här i två år men oj vad skräp man redan hunnit fylla på med, måste bli bättre på att sortera i mitt liv.


Och du SAS. Det där med att bara dricka cola gör mig nästan ännu mer säker på att du är du. Helst ska den vara utan colsyra och inte för kall? Allt för att din magkatarr inte ska bli sämre. Hmm kanske dax att vi slutar leka katt och råtta? Om du är du vet du ju var du når mig eller hur? Hoppas din familj mår bra.


Nu är det dax att åka till jobbet och avverka ännu en dag. Hoppas den blir bättre än i går för den bestod mest av att torka snoriga näsor, bajsiga rumpor och nerkissade golv. Roligare kan man ju ha. Tillpåköpet stänger jag idag så det blir en lång dag. Just att stänga är väl ok men jag är ju nog allt lite mörkrädd så gillar det inte av den anledningen.


Ha en bra dag där ute! Snart är det jul! Kram kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards