Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

NU är vi på plats!

Av Kajsa Karin - 16 juni 2014 20:55

Hej på dej!

 

Nu är vi på plats i lägenheten i stan. Det är med blandade känslor för min egen del men barnen verkar nöjda och det är ju det viktigaste i nu läget. Jag önskar att vi fått lägenheten renoverad för den känns lite sunkig om jag jämför med förra boendet men det ska nog bli bra här med. Trägolv i stort sett överallt, högt i tak och en öppen spis bidrar ju med en viss atmosfär.Med lite fix och trix blir det snart vårt hem <3

 

Bredbandet strular och just nu surfar vi på ett låne bredband för vår leverantör har inte riktigt kol på läget. Först var det inga problem att flytta bredbandet till fibernätet, sedan fick vi veta att det inte gick och att det får kopplas via jacket istället bara att det tar tre veckor! Och inte får vi kompensation heller....strul, strul och strul. Alltid med det förbannade nät! Men jag är glad att vi kan köra mobilt bredband ett tag för då kommer jag ju åt att blogga igen =) Visst funkar det vi luren men då jag inte har någon av den avancerade sorten tar det ju åravis att skriva ett inlägg!

 

Just nu jobbar vi för glatta livet med att komma på plats här och städa klart den gamla i Hammar. Snart lite kalas för flickorna som fyller år och då vill vi ju kunna få det fint. Nedräkning för semester har börjat på allvar, bara två veckor kvar! Hjälp vad jag längtar! I nuläget längtar jag nog mest efter de dagar jag ska ha själv med mina älsklingsbarn, å vad vi ska mysa!

 

Önskar Dig en skön kväll, mysig morgondag och underbar framtid!

 

Kram kram Kajsa Karin.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute! Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)   Och Herr...

Av Kajsa Karin - 22 april 2016 10:13

Hej!   Igår så kom den. Utredningen var klar i sitt första steg. Nu kan äntligen arbetet börja! Och jag hade rätt! Tösen har diagnostiserats med ADD. Kampen har varit lång och kämpig och många gånger under åren har jag funderat på om omgivnin...

Av Kajsa Karin - 28 januari 2016 19:39

Hej på dej!   En lite nedstämd jag som sitter här. Egentligen är jag glad, vi har hittat ett hus att hyra och vi har bestämt oss för att ge OSS en chans till. OSS, mig och Älskling men även barnen så klart.  Nu till nedstämdheten, för tydligen ...

Av Kajsa Karin - 27 september 2015 12:50

Hej på dej.   Längesedan jag tittade in här. Igen. Mycket av det som jag gjort förut för att rensa tankarna har stått stilla en stund nu. Inget skrivande varken här eller i diktform, inget målande, inget syende; Inget. Kanske jag inte klarar ut...

Av Kajsa Karin - 2 juni 2015 14:59

Hej på dej där ute.   Så, nu har vi då bestämt nästa steg på resan kallad livet. Efter fyra år som sammanboende har vi bestämt oss för att bli särbos. Fortfarande gifta men inte boende på samma adress, inte ens i samma stad. Jag tar min tillflykt...

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards