Alla inlägg den 7 november 2009

Av Kajsa Karin - 7 november 2009 18:44

Hej alla!


Min dag började med att älskade A ringde och sa godmorgon på väg hem från sitt nattjobb. Som alltid blir jag glad men tiden på dygnet är okristlig, vem vill vakna tjugo i sex en lördag? Barnen som låg i min säng vaknade ju också så klart så att somna om var bara inte att tänka på. Fast klockan hade ju ringt ändå en halvtimme senare. Vi gick upp och dushade oss och åt och klockan åtta begav vi oss in till stan och frisören. Ni kan tro att mina barn blev fina och Panda Bus är så glad över sina fina örhängen.


Det blev en runda på stan efter frisören. BR och tiokronors affären och sedan avslutade vi på Mc D. Barnen handlade lite småplock och en present till morfar, själv köpte jag mig en sten med präglad text " Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga". Börjar bli en del på min samlar bänk men hjärtat som jag la på mammas grav var ganska stort så  det blev ju lite plats över.


När vi kom hem däckade både jag och barnen. De delade den stora soffan och jag tog den lilla och sedan sov vi i gott och väl en och en halv timme. När jag vaknade hade jag hosta och nästan fyrtiograders feber och ont över allt!.

Jag är sjuk!! FYY! Som tur är fattar barnen och är ganska snälla men jag kan ju inte lägga mig igen.

Trost att vi ätit hamburgare innan idag så fick X:et komma hit med pizza åt barnen för jag orkade inte fixa någon mat. Tur att det finns skräp mat! =)


Nu ska vi lägga oss alla tre. Ha en skön kväll!

Kram kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards