Alla inlägg den 26 november 2009

Av Kajsa Karin - 26 november 2009 14:15

Hej alla!


Ja en signatur var allt som behövdes sedan stod jag där, med två lägenheter!

Känns nästan som den där gången jag skrev på kontraktet till min första lägenhet.

Man är förväntasfull, glad men samtidigt skiträdd för vad framtiden bär med sig.


Efter kontrakstskrivningen var det tänkt att jag skulle på ett jobbrelaterat möte men det blev inställt pga sjukdom så det blev allt en tur på stan idag igen. Så nu är presenterna till kollegerna och julfesten också fixade. Så nu har jag bara lite småplock kvar att inhandla till Busbarnen och deras kusiner sedan är denna julen räddad. Skönt att bror min ska ha julfirandet hos sig i år, kunde ju blivit lite körigt att vara här mitt bland flyttkartonger och stök. Undrar om det ens är lönt att pynta?

Ja ja en och annan tomte lär nog hitta fram, barnen måste ju få jul ändå!


Lönekuvertet låg i lådan när jag kom hem, kanske jag överlever denna månaden med? Trist att dessa pengar ständigt ska vara ett bekymmer, men det kommer bli bättre fram mot våren när flytt och allt annat är avklarat.


Ha det bra därute! Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards