Alla inlägg under augusti 2009

Av Kajsa Karin - 2 augusti 2009 22:31

Hej alla!


Jag tog några dagar off. Stängde datorn och min "hjärna" och koncentrerade mig på att vila och njuta av livet. Har haft en underbar helg med besök "hemma" i Simrishamn och Skillinge. God mat, god dryck och underbar natur. Kan det bli bättre? Hann även med en runda till Forsakar och njöt av ännu mer vacker natur. Jag behöver naturen för att ladda ny energi, fast just nu finns det nog inte tillräckligt med vacker natur för att få mig på fötter.


Efter denna härliga helg hände något idag som bara fick mig i sank. En person som kommit betyda mycket för mig visade en sida som jag inte alls gillar och sårade mig ordentligt, så inombords gråter jag en smula ikväll. Ovanpå detta är jag fortfarande riktigt sjuk, laktosintolerans tror läkarna nu men inget tycks hjälpa och jag får inte behålla någon mat längre än tjugo minuter. Kanske jag blir smal på kuppen?? :)


Nu är det dags att försöka sova även om jag tror det kommer bli svårt, hjärnan är ju påkopplad igen. Borde finnas en ordentlig off knapp!


Ha det bra alla! Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards