Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Kajsa Karin - 15 augusti 2009 19:06

Hej alla!


Lördag kväll och jag är ensammen hemma ( som vanligt:)) Började jobba i torsdags och det var riktigt kul att komma tillbaka och träffa kollegerna. Fick en del komplimanger för mitt långa hår och min vikt nedgång. Kul att det syns! Ökar ju motivationen till att kämpa på! Nästa sommar så, då!! :)  Vi hade planerings dagar och fick nog en del gjort även om en del av tiden gick till att uppdatera oss om varandras sommar äventyr. Och ja, jag är fortfarande så singel det bara går att bli och är ganska nöjd med det.


Denna helgen jobbar jag för första gången sedan Lillprins Bus var liten. Lite annorlunda, lite trist men barnen är ju hos sin pappa och pengarna behövs sannerligen så det är ju en bra lösning, Kommer att bli bra när man väl är inne i det och det gäller ju bara denna terminen vad jag vet så det går fort!


Ikväll får datorn och tvättmaskinen vara mitt sällskap, men det känns ganska ok efter att ha arbetat tio timmar.......................................

Njut av varandra och livet där ute! Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards