Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Kajsa Karin - 5 augusti 2009 16:57

Hej alla!


Jaa, snart är det dax. Min lilla lilla sessa börjar i förskoleklass! Kan inte fatta att tiden går så fort och att hon blivit så stor! Så idag fick hon ju välja sig en skolväska. Det blev en rosa med Hello Kitty! Inte konstigt med tanke på att det nästan bara fanns sådana i affären där vi var men tösen verkade nöjd och det var en bra storlek på den så....


Det inhandlades lite saker till rummen hos hos deras pappa med eftersom han möblerat om så att tösen har egen kuppe hos honom med. Far och son får dela rum istället. =) Jag föreslog detta för länge sedan men det ska ju gå några varv i vissas huvuden innan polletten ramlar ner och han förstår hur jag tänkte.....


Snart kväll och jag ska göra mig iordning inför kvällens tjejmiddag. Fira det sista av sommaren oh semestern med god mat och tjatter. Sedan blir det nog någon pub i stan. Undra om man kan flörta till sig någon öl mån tro???

Jag är egentligen inte ett dugg sugen, vill helst lägga mig och dra täcket över huvudet och glömma mitt liv......men det blir bättre att dränka sorgerna.... =)


Ha det gott alla! Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards