Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Kajsa Karin - 8 augusti 2009 09:44

Hej alla....


Den frågan vaknade jag till klockan sju i morse....

Vad svarar man? Tvivlar att den var sagd med mening men den ställs ganska ofta ändå.....ett par gånger i veckan....mest för att kolla var han har mig....

Habibi, I will always love you my sweet friend! =)

Vad ska jag annars svara? JAA! Jag lämnar allt bara för att leva i ovisshet med dig? Nej, livet funkar inte så....Inte mitt liv i alla fall. Jag och framför allt mina barn behöver trygghet och stabilitet. Man flyttar inte 80 mil bort för ett kanske....Impulsiv må jag vara men inte dum....Inte desperat heller....min tid kommer.....men visst....jag gillar ju honom av någon outgrundlig anledning.



Dagen idag blir samma som igår.....stranden....ett billigt nöje som barnen älskar och det vore dumt att inte utnyttja när man bor bara 2 km bort.....


Ha det bra där ute....Kram! Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards