Alla inlägg under maj 2010

Av Kajsa Karin - 2 maj 2010 10:18

Hej alla.


Jag vaknar av solens strålar som tittar in bakom gardinen, vänder mig om och konstaterar att klockan bara är tidigt än, inte alls dax att bry sig om att gå upp. Somnar om och vaknar en stund senare av telefonen som ringer. Kära söta Ida som säger att jag kan komma lite senare till jobbet idag. Skönt, där fick jag några timmars tidsfrist. Ringer Älskling för jag saknar hans röst. Snart, snart är han är igen.......


Jag är lite seg idag men har bara mig själv att skylla. Fullt medveten om att min själ behöver vila fick jag smått panik av insikten att jag skulle vara alldeles ensam igårkväll. Disk, tvätt och en massa måsten som sällskap. Så där kan man ju inte ha det en lördag så då fick Becca rycka ut. Det blev grillade revben och öl och en runda på Harrys. Grabbspan är ju aldrig fel;). Inte för att jag spanar för egen del men som jag sagt tidigare så är det kul att bara iakta folk ute. Det var de äldres helg i helgen och det var kul att se hur vissa 40 plussare försökte vara coola, dock utan framgång. Fast visst fanns det en del som fixade det galant.......Tur att åttiotalet är retrohippt........


Nu väntar allt det där tråkiga jag lyckades förvilla mig ur igår, men det är helt ok sällskap en söndagförmiddag. Stereon på högsta läget sedan går städningen som en dans! Ute skiner solen allt starkare som för att påminna mig om att fönstrena skulle nog minsann också behöva lite omvårdnad. Men vem ser mina fönster?J ag bor ju på tredjevåningen nu! Hi hi hi finns fördelar med allt!


Ha det gott i solens sken!

Kram kram Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards