Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Kajsa Karin - 28 maj 2010 06:31

Hej alla!


Ja nog allt vandrar jag på ny stig genom livet, men igår gjorde jag det i en något mer konkret form. Det låter bättre att gå på ny stig än att erkänna att jag faktiskt gick vilse mitt inne i stan! =)


Igår kväll hade vi redovisning av vårt projekt inom datorn i förskolan. Det gick bra,  var trevligt och mumsig tårta fick vi. Efteråt bestämde jag mig för en tur till Åhlens för att leta avslutningskläder åt barnen. Jag fann vad jag sökte och Becca slöt upp för en fika på stan. Det var på vägen hem det hände. Vi gick som vanligt vägen över Sommarro och kanalen fram när vi i samtalets iver går för långt. Ja ja där går en stig säger jag den leder väl alltid någonstans. In vi vandrar i buskagets grönska med cykeln i släptåg och ut kommer vi mitt på någon form av parkering och inser att vi gått i cirkel och måste börja om på nytt. Så ser ju ofta mitt livs stig ut men precis som igår finner jag sakta men säkert min väg hem!


I helgen åker jag däremot bort. Jag och Älskling ska på tur på tu man hand och det ser jag verkligen fram emot. Det blir vår egna lillsemester och det är precis vad vi behöver båda två skulle jag tro. Däremot ska vi inga stiga vandra.....vi färdas över böljande vatten skall! =)


Ha en härlig helg alla!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards