Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Kajsa Karin - 16 maj 2010 21:48

Hej alla!


Med ännu en underbar helg i de småländska skogarna med mig i bagaget, styr jag kosan mot Skåneland. På vägen undrar jag om det undermedvetna eller något annat vill säga mig något. Jag finner vägen till Gnosjö lätt, men hem desto svårare. Av någon underlig anlednig kör jag ALLTID fel i Värnamo, så även idag. Jag frågade Älskling det sista jag gjorde vilka skyltar jag skulle följa. Jag löd hans råd men kom ändå fel....Hur många avfarter ska jag prova på innan jag kommer rätt? Eller är det så att "hem" börjar förflyttas? Ska jag bli kvar i skogen?


Satt och surfade på Ams och såg att det fanns tjänster att söka på Älsklings hemort. Oj vad tanken lockar. Kunna mötas när man vill eller ( oh hemska tanke=)) kanske tom bygga ett gemensamt hem? Jag skräms av mina egna tankegångar för i Januari månad började jag mitt "nya" liv och var inställd på att lägga fokus på mig och barnen. Fast oroa er inte där ute, än är det bara en lek med hjärnan men det ger mig ändå en hisnande känsla och lite pirr i magen. Kanske fler som leker med tanken? Jag anar att det är så..........


Här hemma sussar Busbarnen gott nu och jag ska själv krypa ner under mitt täcke och pröva mina tankar. Kanske jag hittar hem till slut?


Kram Kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards