Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Kajsa Karin - 9 maj 2010 16:44

Hej alla!


Mmm sex stycken dvs fyra barn och två vuxna har vi varit hela helgen. Älskling med trollbarn har precis kört hem och lämnat mig och Busbarn i saknad. Vi har haft en supermysig helg med badhuset, Mc D, Tivoliparken mm. Fast mest har det varit lek och lek och lite mer lek. Jag hade inte behövt oroa mig för hur det skulle gå att sammanföra vår guldklimpar för det tog mindre än fem minuter innan de vart i full fart med att roa sig!


Fast för mig har det varit en utmaning, vi skulle ju liksom få plats allihopa och klart att barn ska få leka men jag har sååå svårt för hur mycket röra som helst, för att inte tala om all disk som blir! Större yta och en diskmaskin önskas! Men mest av allt önskar jag att Älskling och trollbarn hittar ett sätt att komma hit för gott. =)


Jag lider ju av en massa konstiga ideér bla gillar jag inte trånga eller slutna utrymmen men min Lillprins Bus fick mig att utmana mig själv igår. Han vågade inte åka vattenrutchkanan själv och inte kunda jag få honom tll att avstå bara för att han har en fegis till mor! Så upp klättrade vi och ner kom vi...Jag skrek visst en del på vägen sas det, men sedan åkte jag faktiskt flera gånger till bara för att det var kul!


Ett sms från familjen på väg hem bekräftar att även de var nöjda med helgen. Kanske framtiden ligger närmre än vad vi vågar tro och hoppas? Inte för att jag på något sätt vill forcera men när allt känns rätt varför bromsa? Man måste satsa för att vinna och just nu har jag insett att jag har inget att förlora.....


Kärleken bara växer ju fler man delar den med!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards