Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Kajsa Karin - 20 maj 2010 13:34

Hej alla!


Har som bekant ledig dag på torsdagar. X:et hade barnen natten som gick så jag såg fram emot en välbehövlig sovmorgon, men ack nej. I trötthetens dimma hade jag glömt att dra för gardinerna så jag vaknar tidigt av solens strålar. Lika bra att mana sig upp och komma iväg och fixa de där grejorna på jobbet jag skulle göra på förmiddagen. Väl på jobbet inser jag att inget av det jag tänkt gick att ordna för någon hade promenerat iväg med vår skrivare. Okey då finns alltid annat att fixa med, blev lite schema fix inför sommaren. Det tar allt sin lilla tid.


Väl sittandes i personalrummet med kaffet och papper framför mig ringer X:et. Lilla söta Panda Bus kräker! Och han hade ingen lust att vara hemma hela dagen med henne utan tyckte det var bättre han fick gå till jobbet. Okey kan förstå honom pengar är pengar men kära läsare handla INTE på OKQ8 de två närmsta dagarna för han är ju smittbärare....Tänkte visst inte på det....


Så det blir till att vara hemma med Busbarnen i morgon och ställa in helgens planer för förmodligen kommer Lillprins Bus att kräkas då. =(

En kort runda på stan för att göra viss prisjämförelse hanns med men inte hitta jag det jag sökte. Ska Nanna vara utan klänning till avslutningen? Får hoppas jag kan ta en tur nästa helg, men då har jag ju annat planerat egentligen. Fast det är klart det finns affärer i Hässleholm också!


Nu blir det att mysa i soffan och njuta av solens strålar genom fönster rutan!

Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards