Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Kajsa Karin - 11 mars 2010 12:47

Hej alla!


Bara en helt vanlig torsdag idag.

Ledig från jobbet, dock har vi personalmöte ikväll så jag måste dit en runda i alla fall. Just nu tittar Lillprins Bus på film och jag försöker lista ut alla små finnesser på Spotify samtidigt som tvättmaskinerna i källaren får jobba på högvarv. Usch vad tvätt det kan bli! Saknar friheten av att ha maskinparken i lägenheten särskilt idag eftersom tumlaren i tvättstugan är sönder. Lär bli fullt med tvätt här i eftermiddag men det går det också.


Har varit hos doktorn idag och fick bra besked. Mina värden ligger bra lite finjusteringar som behövs bara. Däremot var hon inte nöjd med att jag inte gått ner mer i vikt sedan i julas så nu är det piska på som gäller. Ska dit i slutet på maj igen och då måste jag ha tappat minst fem kilo, helst mer. Operation slipper jag dock i nu läget men hotet finns kvar. Fram med cykeln och sluta ångest äta om kvällarna så kanske jag kan fixa detta. Lite motion ska jag försöka klämma in också men det är svårt när jag har barnen nästan jämt. Ja, ja, det ordnar sig.


Ha det gott alla!

Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards