Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Kajsa Karin - 30 mars 2010 20:44

Hej alla!


Vilken dag!

Har varit på min bemötande utbildning idag och som vanligt fått en massa tankar och funderingar med mig hem. Jag blir så slut i huvudet men det ger ändå en massa energi. Idag fick jag sagt till mig att jag inte var den jag var, dvs att jag är den det förväntas av mig men att det under ytan lurar något annat som vill ut. Ligger en hel del sanning i detta och jag håller ju på som bäst med att lokalisera mitt "jag".


I behov av distraktion gick jag till en affär i stan och tittade på lite kläder. Ut därifrån kom jag med en jeanskjol och en blus. Lite stolt är jag över att haft köpt kläder i en "vanlig" klädes affär! Det var längesedan det gick vägen!


Nu samtalar jag med mitt hjärta i telefon om spelregler i relationer. Tur, vi verkar har samma synsätt angående det här! Hjälp vad jag saknar honom, tur det snart är lördag. Dax att fokusera på samtalet kanske, jag är inte så duktig på det där med simultankapacitet. Och så vill jag ju titta på Cougar Town! =)


Ha det bäst!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards