Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Kajsa Karin - 27 mars 2010 08:25

Hej alla!


Nu är våren här och det nog för att stanna. I natt ställs klockorna fram till sommartid. Vi går mot ljusare tider! =)

Fast just nu är det gråmulet ute och regnet hänger i luften.

Jag hade planerat en tur till stan idag för att shoppa nya gympaskor åt barnen och mig själv, men ett infall igår gör att det redan är gjort. På under fyrtio minuter hade jag köpt skor till oss alla tre och det tom under femhundra kronor!

Barnens skor köpte jag på Skopunkten så där fick jag ju ena paret för halva priset och mina egna hittade jag på Sko-Dej och det också till halvapriset! Fick tag i ett par svarta skinn Skills. Visserligen hade jag tänkt mig en känga men de var slut så det blev dessa som är i samma modell men som sko. Jag är supernöjd för då räcker ju pengarna kanske till något fint till mor i huset eller så kanske jag skulle spara lite till påsken?


Påsk ja. Snart är den här och det blir till att åka och titta på konst. Min storebror ska ha utställning på Grand här i stan och min kollega T ska ha sin utställningh i en affär hemma i Åhus. Det ska bli riktigt skönt att vara lite lång ledig. Fem dagars ledighet är väl aldrig fel? Jag ska mysa med barnen mina och om allt vill sig väl så blir det nog en tur till Älskling också. Det ser jag verkligen fram emot! 


Hoppas Ni får en skön helg!

Kram Kram Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards