Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Kajsa Karin - 4 mars 2010 10:56

Hej alla.


Igår var en djävulsk dag. Jag vaknade med ett huvud som vägde tusen ton och ögon som inte ville öppna sig. Migrän. Bara att inse fakta och stanna hemma. Kröp ner i sängen igen och sov ända till halv två, duschade, åt och sov igen till klockan fem. Sömn är det enda som tycks bota mina anfall, kanske för att de oftast kommer pga sömnbrist skulle jag tro. Idag är bättre men fortfarande huvudvärk, men det har ju varit ett konstant tillstånd de senaste veckorna. Tur jag snart ska till doktorn.


Pratade med  A i telefon igår. Var ett par dagar sedan sist han hörde av sig. Vi pratade om ditten och datten och hans nya bil. Sedan ställde han samma fråga som SAS ställde i förrgår när vi sprang på varandra på stan.

Älskar du honom?

De menar naturligtvis Nallen. Mitt svar kommer spontant och automatiskt; Ja, det gör jag. Finns det mer att säga? Jag tänker på honom ofta och längtar tills vi möts igen, vilket är tänkt att bli imorgon. Ser fram emot helgen. Kommer förmodligen bli märkt för livet! =)


Blir inte mer skrivet nu.....återkommer nog på söndag eller så.

Ha det gott alla där ute. Njut av allt det du har.

Det vackra bor i det lilla!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards