Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Som det kan bli!!!

Av Kajsa Karin - 23 augusti 2009 17:58

Hej alla!


Detta sms fick jag i förmiddags:

Påven säger att dagen efter piller är abort. Då undrar jag är runka mord? Å framförallt dom som sväljer är dom kannibaler???


Min spontana reaktion var VA!! Och från vem?? Vem var en Chritsian som jag inte alls vet vem är och inte alls fattade jag varför han skicka sms till MIG!

Ett par minuter senare ringer min hemtelefon och en något förtretad P undrar varför jag inte svarar på hennes sms. OK! Jag bytte abonnemang igår och någonstans på vägen bidde det fel och en stackars tjej i  Karlstad och jag hade fått varandras nummer! Så galet det blev!! Fick kontakt med tjejen och bad henne ta kontakt med Christian och rätta till mina misstag och förklara att hon fått mina sms. Nu funkar allt som det ska igen tack o lov!


Livet rullar på och nu är vardagen tillbaka. Skönt. Söndag kväll, bad och mys och förberedelse inför kommande veckans jobb. Imorgon är första dagen för Panda Bus på fritids och Lillprins Bus ska träffa sina kompisat för första gången på åtta veckor!! Undrar hur morgonen i detta hus kommer se ut? =)


Var på lammfest igår. Riktigt trevligt och mycket lammkött fanns där. Både ätbart och för ögat. =) En salig blandning av folk, ett mc gäng, ett gäng som var typ 20, vi som var runt 30 och ett helt gäng fråm eritrea i blandade åldrar allt från 3 till 75. Lite skeptisk var jag allt när jag kom och såg denna blandning men det var en lyckad mix och alla verkade ha riktigt trevligt.KUL Jag körde hem vid två, satt vid datorn en stund sedan tog jag mig en välbehövlig sovmorgon. Älskade P kom besök och vi hann avklara lite tjejsnack innan barnen kom hem och nu är det dax att vända pannkakorna!

Ha en bra vecka därute! Kram Kram Kajsa Karin.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute! Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)   Och Herr...

Av Kajsa Karin - 22 april 2016 10:13

Hej!   Igår så kom den. Utredningen var klar i sitt första steg. Nu kan äntligen arbetet börja! Och jag hade rätt! Tösen har diagnostiserats med ADD. Kampen har varit lång och kämpig och många gånger under åren har jag funderat på om omgivnin...

Av Kajsa Karin - 28 januari 2016 19:39

Hej på dej!   En lite nedstämd jag som sitter här. Egentligen är jag glad, vi har hittat ett hus att hyra och vi har bestämt oss för att ge OSS en chans till. OSS, mig och Älskling men även barnen så klart.  Nu till nedstämdheten, för tydligen ...

Av Kajsa Karin - 27 september 2015 12:50

Hej på dej.   Längesedan jag tittade in här. Igen. Mycket av det som jag gjort förut för att rensa tankarna har stått stilla en stund nu. Inget skrivande varken här eller i diktform, inget målande, inget syende; Inget. Kanske jag inte klarar ut...

Av Kajsa Karin - 2 juni 2015 14:59

Hej på dej där ute.   Så, nu har vi då bestämt nästa steg på resan kallad livet. Efter fyra år som sammanboende har vi bestämt oss för att bli särbos. Fortfarande gifta men inte boende på samma adress, inte ens i samma stad. Jag tar min tillflykt...

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards