Alla inlägg den 18 april 2010

Av Kajsa Karin - 18 april 2010 16:09

Jag vill hålla dig nära

få dig förstå vad du betyder för mig

men jag är rädd

att hålla för hårt

och kväva det som finns

rädd för att hålla för löst

och låta dig glida iväg

hur ska jag kunna veta

att jag håller dig

i kärlek?


Av Kajsa Karin - 18 april 2010 15:47

Hej alla.


I lördags eftermiddag gjorde jag något som inte alls är likt mig. Jag befann mig på O´Learys, drack öl ( cider) och tittade på hockey. Vad gör man inte för kärleks skull? I detta fallet nog mest av kärlek till Becca då hon bönat och bett i flera dagar men Älsklingen min verkade inte må allt för dåligt av det han heller. Innan detta var vi och bowlade och det var riktigt kul även om jag är urkass på det. Roligt att göra sådana saker ihop med människor som man tycker om. Just dessa två har kommit att betyda oerhört mycket för mig på väldigt kort tid. De gör mig hel på helt olika sätt och det är roligt att vi kan göra saker ihop. Som jag sagt tidigare kommer kärlek i många olika skepnader och former.


Det har varit en härlig helg med mycket mys och mindre prat då jag fortfarande kraxar som en kråka. Hostar sönder stämbanden som vanligt. =(

Nu är det långa dryga veckor till jag får ha honom nära igen.....

Kommer jag någonsin vänja mig? Ja, ja, det fixar sig, inte som om jag är sysslo lös men visst hade det varit trevligt att vakna upp med hans armar runt mig mer än två helger i månaden. Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa en stund innan Bus barnen kommer hem och nästa veckas planering ska studeras. Det är visst både kvällsmöte och utbildningsdag, och så är det dax att titta på utvecklingsamtalen.

Maj månad snart här och det märks! Gott för då går tre veckor fort!


Glöm inte kramas!

Kram kram Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards