Alla inlägg den 7 april 2010

Av Kajsa Karin - 7 april 2010 18:46

Hej alla!


Nu har jag inga ursäkter alls längre så idag blev det cykeln som tog mig till jobbet.

Redan under dit färden märktes det att vädret skulle bli underbart och det bäddade ju för en bra dag. Idag har varit en sådan dag där man är tacksam över att kunna vara ute på arbetstid och njuta av solen.


På vägen hem körde jag genom en fågelkvittrande skogsdunge och ett grilldoftande villakvarter och det var då jag greps av känslan. Saknad. Jo,jag saknar min lilla täppa och möjligheten att enkelt kunna grilla kvällsmaten. Saknar att inte se om lökarna blommar och om dvärgpilen knoppas. Någon gång, någonstans ska jag åter ha en trädgård.


Väl hemma ser jag mig omkring och njuter av mitt hem. Att ha det fint runt mig är viktigt för min sinnesro och jag gillar verkligen mitt nya hem. Njuta av fågelkvittret kan jag göra på balkongen, jag vet redan var spaljén för clematisen ska vara och grilla kan jag ju göra nere på gården tillsammans med övriga hyresgäster. Så nog blir det bra här alltid.....


Njut av kvittret!

Kram kram Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards