Alla inlägg den 14 april 2010

Av Kajsa Karin - 14 april 2010 20:39

Hej alla.


Idag fyller han år: Kärleken, mitt hjärta, min goding. Grattis Älsklingen min! <3

Nu är vi lika "gamla"! Fast jag är då fyra månader äldre och vet bättre! =)


Min ursprungliga tanke var att överraska honom med en god middag och mitt sällskap men tid, råd och bil ville inte samarbeta så det fick bli en ros.

En röd ros.


Visste ni att blommor talar? En blomma står för Du är mitt allt. Färgen röd står för att Jag räknar dagarna tills vi möts igen. Röda rosor symboliserar kärleken.

Undrar om budskapet gick fram?

Om NI planerar att fria så säg det med blommor. En bukett bestående utav röda, blåa och vita blommor betyder nämligen just detta, kanske något att lägga på minnet? Däremot ska man se upp med att ge bort gula tulpaner för de betyder svekfull kärlek........


Det är vår och både blommor och kärlek spirar.

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards