Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Kajsa Karin - 23 juli 2009 22:15

Hej alla!


Hemma igen. Skönt men samtidigt hemskt för mitt hem finns inte där mitt hjärta finns just nu. Högst ovanligt för mig då mitt hem alltid varit mitt centra. Om om hade funnits och OM HAN frågat Om jag föjde med till månen och tillbaka hade jag sagt JA! Helt galet jag vet och alldeles fel. Men jag kan bara inte rå för hur han påverkar mitt hjärta och då har vi ändå bara en vänskapsrelation!! Och förutsättningarna till att det någonsin blir mer synes väldigt små. Men visst kan man älska sina vänner!!? Och för honom som med alla mina andra älskade vänner önskar jag dem bara gott!


I övrigt har min ensam semester varit galen; Började med poolpartyt som blev lyckat och blött ;) så söndagen mådde jag som jag förtjänade....Bra ide att tillbringa sex timmar på ett tåg med baksmälla eller? Tåget blev försenat så mycket att jag får en ny resa men jag tvivlar på att den går mot Stockholm nästa gång, men hoppas går ju. På måndagen lekte jag kurra gömma på Ica, konstig känsla men ibland är det bättre att gömma sig än att riskera skapa en onödig konflikt. Kvällen tillbringades på en pub i stan och det blev ju en drink eller två och en massa spelande på automaterna. Jag vann som vanligt nada men somliga andra hade ju som vanligt turen på sin sida.....Tisdagen gick åt till rekreation och besök hos min väninna, mycket snack och filosoferande men icke att vi kom på en lösning på  våra problem med kärleken. OM mitt liv bara sett lite annorlunda ut och jag inte haft så många trådar som drog i mig då skulle jag.........;)

Onsdagen tillbringades på Gröna Lund och på kvällen fick jag mitt livs första whiskey. Hur kan man bara tycka att det är gott??? Förmiddagen idag innebar lite hushållsarbete och fix, samtal om vikten av barnuppfostran och sedan avfärd hem till vardagen.


Min bubbla är spräckt och i morgon blir jag "mamma" igen. Det värtsa är att nu saknar jag det jag inte har så mycket mer och jag vet ju att jag inte kan få det jag vill ha just nu. Men om OM finns och om ödet vill, så blir mitt liv komplett till slut. Min lycka ligger inte i händerna på någon annan än mig, jag ska bara fånga den ;)


 Önskar alla er där ute att finna er lycka! Kramar Kajsa Karin.







Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards