Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Kajsa Karin - 22 juli 2009 23:38

Hej alla!!

Jag har inte glömt er även om ni kanske har fullt upp med annat än mitt liv;)! Är på den plats på jorden jag lovat mig själv att aldrig att befinna mig på igen!! But what are a poor girl to doo??? :) Mitt hjärta rår jag inte för även om mitt förstånd för ett ständigt resonemang med det dagligen!! Tyvärr mäste hjärtat ge vika för föståndet IGEN men vad då det är jag ju van vid ;). Jag lever i en bubbla men den spricker i morgon och vardagen kallar åter och jag blir mitt vanliga ansvarsfulla jag igen! Det är mitt i natten och jag kan inte skriva mer just nu för jag ska "suga" ut det sista av min dröm...

Men kanske fler tankar och känslor kommer ut när jag kommer hem och livet rullar på som vanligt igen......Ärligt talat så ska det bli skönt att bli mig själv igen för då kanske jag kan se mig själv i spegeln igen och känna igen personen som ser tillbaka....Detta året har varit helt galet och något säger mig att framtiden kommer bli den samma....Tur jag är van!!

God Natt eller god morgon alla nyfikna där ute ;) Hoppas ni har det bra och en uppdatering om min semester i storstaden kommer senast fredag!!

Kram alla! Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards