Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Kajsa Karin - 17 juli 2009 09:09

Hej alla!


Tiden går så fort!  Det är redan fredag och jag ska lämna barnen till deras pappa idag. Tänk att det redan gått en vecka! Och vi har gjort egentligen ingenting alls, bara varit hemma och tagit det lugnt. Barnen de har lekt som aldrig förr och jag har nog inget utrymme i hela lägenheten som inte innehåller någon form av leksak. Blir väl till att röja  lite sedan när de inte är här.


Jag fasade för att ha en hel vecka alldeles ensam, men vanan trogen så blir jag ju inte det. Som vanligt så ser jag till att ha mig "bokad" det är bara denna kvällen som är tom och då ska jag passa på att ha en dejt med mig själv och mitt badkar! Imorgon blev det visst poolparty!? Inte känner jag en kotte av de som ska dit förutom H & J men det ska väl gå ändå. På söndag blir det tåget och Stockholm och planen är att stanna till fredag men vi får väl se. Vet inte om jag vågar våldgästa Lollo och hennes familj så länge!? Men det ska bli kul att komma dit, gubben hennes ska jobba så det blir dagar fulla av tjej snack, en räddning för min själ kan jag tro;).


Så alla ni där ute: Sköt om er och ha det rikrigt gott för det har jag tänkt att jag ska ! Kramas! Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards