Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Kajsa Karin - 1 juli 2009 20:45

Hej alla!


Den förtsa juli idag! Helt underbart, bara tio dagar kvar till semestern! Fast idag hade jag nog lika gärna kunnat haft semester; min kollega sa till mig detta. "Du Kajsa idag har du inte gjort för många knop." Och hon har alldeles rätt. Idag har varit en långsam dag och rejält trött med, men som vanligt har jag ju mig själv att skylla som inte kan stänga ner  datorn och avsluta mitt samtal i tid. Fast å andra sidan så hjälper det inte alltid för allt som oftast ringer mobilen då.;) 


När jag skrivit färdigt mina rader på denna sida ska jag gå en trappa upp och börja packa. Mina älsklingar ska på semester i Danmark med farmor och farfar i en hel vecka!!! :( Kul för dem desto tristare för mig, men jag jobbar ju ändå så det är ju en underbar lösning. Så jag är utan barnen i vad som känns i en hel evighet och inte behöver jag ha med mitt ex att göra heller på flera dagar! Åvanpå detta är det Kristianstadsdagarna så ngn kväll blir det väl till att göra stan....Fast helgen som kommer packar nog mor i huset en väska till sig själv oxå ;).


Mitt bloggande kommer kanske att bli liggande ett tag nu för det känns som jag bara går runt i cirklar och inte kommer någonvart; eller så skriver jag redan i morgon igen för att det bubblar över, vem vet....Tack ni lilla skara som ändå då och då går in och läser om mitt händelselösa liv. Lämna gärna ett avtryck! kul att se vilka ni är.


Sköt om er där ute och glöm inte kramas! Kram Kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards