Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Kajsa Karin - 14 juli 2009 14:53

Hej alla!


Nu har jag verkligen insett vilken frihet min lilla röda pärla innebär för mig och mitt liv! Hämtade henne i dag och fick till besked att även kamremmen måste åtgärdas och det snarast! Snälla pappa skulle se om han kände någon som kunde göra det till ett rimligt pris. Verkstaden jag hämtade den på i dag ville ha femtusen till för ett sådant byte. Huu vad dyrt!


Jag och älsklingarna hämtade bilen vid nio och sedan gjorde vi staden. Jag fick lite ärenden undanstökade och sedan var vi Tivoliparken och lekte en lång stund. Lunch intogs på Max och mat inhandlades på Willys, sedan hemfärd. Nu ligger änglarna i varsin soff hörna och bara myser. Eftermiddagen blir nog på stranden eller i trädgårdens vattenspridare. Härligt med lata dagar!

Resten av veckan är alldeles oplanerad så vi får väl se vad som dyker upp.

Tänk att jag  kan låta bli att planera! ;) Oj vad mycket som förändrats detta året.....


Njut av friheten vänner! Kramas! Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards