Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Kajsa Karin - 10 juli 2009 19:45

Hej alla....


Ja, jag är väl fortfarande en åsna men hötapparna är borta och framför mig finns nu bara öppen mark. Som sig livet brukar så ger det sig av sig självt och jag får nog bara gilla läget och lära mig att granska en hötapp i taget ;) !


Doktorn ringde idag och bakterierna i magen var inte smittsamma så jag slipper min husarrest nu! Skönt!

Däremot ringde INTE bilverkstaden så någon bil har jag inte ännu, fast exet skulle visst på singelkryssning så jag kan låna hans bil över helgen. Inte för att jag ska något särskilt men det är ju alltid skönt med möjligheten att kunna ta sig.


Börjar min semester nu och det ska bli skönt att vara ledig men tack vare detta med bilen så har ju planerna ändrats något och vi blir mer på hemma plan än vad det först var tänkt. Fast Borås finns förhoppningsvis kvar nästa sommar med.


Ha det gott alla! Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards