Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Kajsa Karin - 20 juni 2010 08:49

Hej alla!


I min säng ligger Älskling och snusar sött, i rummet bredvid skapas det nya världar  i lego utav mina Busbarn. Själv sitter jag här med ett leende på läpparna och ett lyckovarmt inre. Jag älskar denna stunden på dygnet, när man är nyvaken och dagen är precis på väg att ta fart. De som står mig närmst om hjärtat finns på en armlängds avstånd och då mår jag som bäst. Vi fattas bara Trollungarna som är på annat håll denna helgen. Men snart är vi samlade alla.......


Helgen har verkligen gått i familjens tecken då vi igår hade vår årliga träff i Vinslöv hos Storebror. Lillebror med söta Lott och Lillasyster var också där.  Det är så mysigt när vi träffas så. Vatten kriget blev inte så farligt i år och ingen invasion av ettrig ekorre men som vanligt massor av gotter, god mat och glada skratt. Vi passade på att fira Panda Bus som fyller sju år i veckan. Hon fick precis det som hon önskat sig så hon var lycklig även om det allt var lite konstigt att inte ha kalaset hemma.


Och så blev det så som jag hade haft på känn och hoppats; Älskling gick rakt in.....Alla var  lite avvaktande i början, ändå en ny medlem i "flocken" och lite granskande får man väl stå ut med men allt eftersom timmarna flöt förbi blev han en med oss. Inte för att familjens gillande är det viktigaste så spelar det en stor del eftersom vi ändå står varandra nära. Lillebror gav tummen upp och bättre betyg är väl svårt att få?


Känns som en spännande tid framför oss, med semester och mycket tid tillsammans och med varandras familjer. Är det nu vårt "öde" avgörs? Ser vi nu om vi kan få pusslet gå ihopa? Jag hoppas det för jag har så svårt att se något annat.


Han har knipit mit hjärta.......


Amor Vincit Omnia


Kram kram Kajsa Karin.










Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards