Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Hej!

Av Kajsa Karin - 19 april 2009 20:22

Hej alla eller ialla fall ni som läser.....

Denna veckan har varit galen.....och full av sjukdomar.

Börjar undra om det aldrig ska ta slut!?

I måndags var vi ju lediga och njöt av en god middag ihop med en del av mina syskon och barn hemma hos pappa med sambo. Jakob verkade frisk och Amanda hade lite feber och allt gick bra. På grund av febern fick barnen vara hos deras pappa på tisdagen och skulle så varit även onsdagen, men onsdagmorgon ringer telefonen; Exet i andra änden: Jag kräker!!!

Inte mycket att göra...utan får ta vård av barn och plocka hem de små liven. Kan inte vara kul att få kräksjuka när man har brutna revben!!! ;) Hi hi

Så onsdag, torsdag var jag hemma och på torsdagen fick jag nog. Körde till doktorn med tösen eftersom febern inte ville släppa. Inte konstigt hon hade bihålsinflammation! Kåvepenin i 7 dagar. Yärk! Lämnar till pappan på torsdag kväll så jag kan jobba fredag då ringer han på fredag förmiddag och berättar att lillkillen kräker och i lördags var det Amandas tur.

När är det min? Eller kan jag ha sådan tur att jag blir förskonad?


Så efter  en sådan vecka behöver man en lugn helg och det har jag sannerligen haft! Mycket god mat och dricka, strandpromenader, utflykt till Kivik och givande samtal..... Och film i soffhörnan. Kan det bli bättre?

Trevligt sällskap hade jag med hela helgen ;) Får väl se om det blir fler          gånger. Jag hoppas ju.....


Ha det gott alla! Kramar Kajsa Karin

 
 
ams

ams

20 april 2009 21:05

Ja du Kajsa...nu är du på gång!!!
Lägg dynorna till rätta och puffa till kuddarna i soffan... häll upp lite skumpa i finglasen och sätt fram chokladdoppade jordgubbar i silverskålen... och spana in en snyftare... fast du måste göra en sak till...
Ringa och bjuda in HONOM!!!
Good luck, kram/Agneta

http://www.ams.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

21 april 2009 13:34

Så det blev en lyckad date? Eller jag hajade inte riktigt.. Med detta och nästa inlägg ;).. Hoppas att ni snart är klara med allt kräkande så att vi kan ta en fika på stan eller liknande :). Kram

http://lanquist.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute! Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)   Och Herr...

Av Kajsa Karin - 22 april 2016 10:13

Hej!   Igår så kom den. Utredningen var klar i sitt första steg. Nu kan äntligen arbetet börja! Och jag hade rätt! Tösen har diagnostiserats med ADD. Kampen har varit lång och kämpig och många gånger under åren har jag funderat på om omgivnin...

Av Kajsa Karin - 28 januari 2016 19:39

Hej på dej!   En lite nedstämd jag som sitter här. Egentligen är jag glad, vi har hittat ett hus att hyra och vi har bestämt oss för att ge OSS en chans till. OSS, mig och Älskling men även barnen så klart.  Nu till nedstämdheten, för tydligen ...

Av Kajsa Karin - 27 september 2015 12:50

Hej på dej.   Längesedan jag tittade in här. Igen. Mycket av det som jag gjort förut för att rensa tankarna har stått stilla en stund nu. Inget skrivande varken här eller i diktform, inget målande, inget syende; Inget. Kanske jag inte klarar ut...

Av Kajsa Karin - 2 juni 2015 14:59

Hej på dej där ute.   Så, nu har vi då bestämt nästa steg på resan kallad livet. Efter fyra år som sammanboende har vi bestämt oss för att bli särbos. Fortfarande gifta men inte boende på samma adress, inte ens i samma stad. Jag tar min tillflykt...

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards