Alla inlägg den 25 april 2009

Av Kajsa Karin - 25 april 2009 12:36

Sol inne, sol i hjärta och sol i sinne....

Hej alla!

Visst är det härligt att solen lyser på oss och ännu härligare vad den gör med människors sinnelag! Nu möts man ju av ett leende vart man än vänder sig!

Eller kan det bero på att jag har ett leende själv och inte alls har med solen att göra?? :) Just nu känns det som att livet är på G.....boende situationen är fortfarande inte löst, ekonomin är fortfarande kass och hjärtat fortfarande längtande....men vissheten om att jag gjort rätt val föder ett hopp om en ljusare framtid!


Igår skulle jag ha två vänner på tacomiddag, det slutade med att vi var sex vuxna och mina två änglar. Två av tjejerna hade sina nya partners med sig och jag måste bara säga; Vilka killar! Och vad trevligt vi hade...

Vi pratade om en grillkväll en av mina barnfria helger; det ser jag fram emot....kanske vi kan bjuda in några fler.....härligt med huset fullt med människor igen, jag har verkligen saknat det! Min vän P skrev; var glad över disken! Det betyder att du har vänner! Härligt...då hoppas jag på mycket disk framöver.....både ny som gammal!


Barnens förkylning har smittat av sig, så idag är jag rätt mör...täppt näsa..sprängande bihålor och smått febrig....inget kul alls!

Men det betyder ju mycket mys med mina gullungar i soffhörnan! Underbart!


Ha en riktigt skön helg alla! Kramar Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards