Alla inlägg den 2 april 2009

Av Kajsa Karin - 2 april 2009 17:25

Hej alla!

Idag har jag skapat ännu en annons! Hoppas jag har bättre framgång på denna än på de tidigare annonserna. Fast idag var det inte fråga om kontakt annons utan en byta bostad annons....Jag lade in en sådan på Abk:s hemsida. Hoppas jag får napp! Måste ju bita i gräset och falla till föga med att ekonomin inte går ihop sig. Trist men sant...Ambitionerna för höga, möjligheterna för få: precis som det brukar i livet mitt! Vem har sagt att livet ska vara enkelt?


På tal om kontakt annonserna så läggs de snart ner allihopa, tänker inte betala för det där...men det har varit roligt och lärorikt. Mest har jag nog lärt om mig själv faktiskt och om vilken typ av människa jag är och vilken typ av människor jag helst omger mig med. Mr Right dyker väl upp förr eller senare....och det var kul att kolla marknaden. ;) och jag har det bra precis som det är! Om man sedan råkar möta någon som man kan dela vardagens äventyr med hade det blivit en trevlig bonus!


Nu mina vänner ska symaskinen plockas fram och lite kläder fixas till, bla byxor till exet, men jag är allt bra sugen på att skita i det efter gårdagens dåliga skämt! Men jag lovade göra det mot att han fixade med däcken till min bil....så  ett  löfte är ett löfte som är ett löfte och löften är till för att hållas!


Imorgon blir det lite sammankomst hos Sandra, typ en avskeds fest då hon fått fast jobb på Junibacken och började där igår. Synd att vi misste den glädjespridaren! Jag kör som vanligt, eftersom hon har hund måste jag ändå ta medicinerna...men på lördag då blir det fest och utgång! Sedan på söndag då blir jag en snäll och omtänksam mamma igen!:) Jag saknar mina gullungar massor men jag vet ju att de har det bra så det är lika bra att njuta av min "frihet".


Sköt om er där ute och njut av solens strålar! Kramar Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards