Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Blue, so blue.....

Av Kajsa Karin - 27 mars 2009 17:12

Hej alla!

Jag börjar känna mig lite nere och kan väl egentligen inte lokalisera varför...

Min vän P sa en gång för ganska längesedan att det är jobbigt när hjärtat är ensamt. Då fattade jag inte alls men nu gör jag nog det,tyvärr.

Barnens stundande semester gör ju inte saken bättre för nu blir jag ju inte bara känslomässigt ensam utan även påtagligt fysiskt ensam också.


Jag ska lämna gullungarna vid tåget i morgon, lördag, och sedan ser jag inte dem förrän om åtta dagar. Så länge har jag aldrig varit utan dem.....

Min vana trogen när något blir jobbigt så planerar jag mitt liv till max, så även denna gång, men en del i min omgivning tycker jag borde dra ner tempot...Förstår inte vad de menar....håller jag igång slipper jag ju tänka...känna...gråta... Vet att allt kommer ikapp mig men jag vill inte!

Inte just nu i alla fall.


Önskar att denna känsla av nedstämdhet tar sin flykt snart för egentligen så mår jag ju bara så bra just nu....Är nöjd med mina livsval även om en del  val är kvar att göra. Måsta snart ta ställning vad som ska styra mitt boende: ekonomin eller livskvalitén? Jag kan tyvärr inte sammanfoga dessa eftersom hyran jag har är hög men lägenheten i sig underbar!

Tänk om jag hittat mig en rik älskare ;) Skoja bara...Det löser sig på något sätt det brukar det alltid göra, har bara dåligt med tålamod, som vanligt.


Nu får jag väl ta och packa lite till mina barn och fixa oss någon form av kvällsmat. En kväll full av mys innan de åker.

Hoppas ni får en skön kväll och helg! Kram Kajsa Karin


 P.s. John = John Blund för er som inte fatta! D.s


 
 
Sandra

Sandra

28 mars 2009 17:45

Vart ska de på semster? Hoppas att de får de mysigt. skulle du sakna någon at prata med så slå en pling vettja.. Ha en trevig kväll.. Kramar

http://lanquist.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute! Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)   Och Herr...

Av Kajsa Karin - 22 april 2016 10:13

Hej!   Igår så kom den. Utredningen var klar i sitt första steg. Nu kan äntligen arbetet börja! Och jag hade rätt! Tösen har diagnostiserats med ADD. Kampen har varit lång och kämpig och många gånger under åren har jag funderat på om omgivnin...

Av Kajsa Karin - 28 januari 2016 19:39

Hej på dej!   En lite nedstämd jag som sitter här. Egentligen är jag glad, vi har hittat ett hus att hyra och vi har bestämt oss för att ge OSS en chans till. OSS, mig och Älskling men även barnen så klart.  Nu till nedstämdheten, för tydligen ...

Av Kajsa Karin - 27 september 2015 12:50

Hej på dej.   Längesedan jag tittade in här. Igen. Mycket av det som jag gjort förut för att rensa tankarna har stått stilla en stund nu. Inget skrivande varken här eller i diktform, inget målande, inget syende; Inget. Kanske jag inte klarar ut...

Av Kajsa Karin - 2 juni 2015 14:59

Hej på dej där ute.   Så, nu har vi då bestämt nästa steg på resan kallad livet. Efter fyra år som sammanboende har vi bestämt oss för att bli särbos. Fortfarande gifta men inte boende på samma adress, inte ens i samma stad. Jag tar min tillflykt...

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards