Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Kajsa Karin - 2 mars 2009 21:37

Hej ni där ute!

Jag undrar om ni är några som läser eller ska jag bara lägga ner? Kul om ni markerar att ni varit här eller ger mig råd på vägen?! Fast egentligen skriver jag ju mest för min egen skull så...jag fortsätter nog ett tag till :)


Idag har dagen gått i mötenas tecken. Jag började med att komma försent till ett introduktionsmöte för en kurs jag börjar i nästa vecka. Bra jobbat! :(

Sedan hade vi utvecklingsmöte på jobbet och där sitter jag ju med och efter detta hade vi planering. Jag träffade bara barnen en timma på eftermiddagen,trist, men imorgon jobbar jag hela långa dagen så då får jag ju se dem! Vi ska fortsätta vatten temat så det gäller att ta med extra kläder!


Sedan hade jag hoppats på ett möte till men han ångrade sig väl. Trist att han inte kunde sagt det rakt ut istället för att bara skita i att höra av sig men men vad är väl en bal på slottet!?  Jag får många svar på min annons men det verkar som att skånepågar inte gillar kvinns med former för det är bara en massa utomsockens som hör av sig. Jag vill ju träffa ngn som kan komma inom en halvtimme! ;) Hi hi. Men visst i sanningens namn är jag ju litta kräsen! ;) Nu ska jag sluta mina blå och drömma sött om stooora....vad vet jag? Ha det bäst! Kramar Kajsa Karin.












Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards