Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Kajsa Karin - 10 mars 2009 21:41

Hej alla! Saknat mig? ;)

Jag har varit på kurs! Bott på ett slott och ätit massor av gourmet mat så nu blir det inte äta av på resten av denna veckan! Kursen är intressant och givande men jag undrar emellanåt om jag ska klara av mitt uppdrag! Jag vill ju inte bara klara av den jag vill ju bli bra! Men oj vad jobb jag har framför mig.....


Igår på dagen ringde min syster o jag kunde naturligvis inte svara för jag var ju på kurs! Så då skickade hon ett sms: Hon och A hade förlovat sig!!!! (SHHH berätta inte, för storebror vet inte ännu, han är på affärsresa) Så min lilla lilla syster ska faktiskt gifta sig!!! Jag får väl börja spåna på mitt tal nu......


Jag blev naturligvis överlycklig för hennes och As skull men kände ett sting i mitt hjärta ändå eftersom mitt eget äktenskap helt går i graven nu i april. Och någon ny kärlek ser ju inte ut att finnas inom räckhåll. Han med dialekten skickade visserligen ett gulligt godnatt sms igår, men idag har det varit tyst. Det första jag gjorde när jag kom hem var ju naturligtvis att ringa mina gullungar men sedan åkte datorn igång. Jag är nog farligt nära ett beroende eller?


Jag hade fått en del svar och några av dem svarade jag tillbaka. Skadar ju inte att lära känna nya människor och vidga sina vyer....men jag vet ju vem jag vill ha i andra ändan av luren när det ringer....knäppt att man kan komma någon så nära utan att ha träffats på riktigt. Fast som jag sagt i tidigare inlägg så tror jag mest att han leker, men ändå ställer han så intresserade frågor??? Jag blir knäpp....


Nu ska jag försöka släppa kaoset om underhåll och boende och allt annat jag har runt mig och försöka sova ett par timmar i alla fall.Ska ju träffa mina härliga kolleger och mysiga barn på jobbet i morgon igen. Sköt om er där ute och var tacksamma för allt det fina ni har i era liv! Kramar Kajsa Karin.







Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards