Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Kajsa Karin - 12 mars 2009 14:54

Hej alla!

Vi har magsjuka på jobbet och barnen har magsjuka på sin förskola och nu har vi magsjuka hemma! Igår berättade barnens pappa att tösen vår var magsjuk och hade en riktigt dålig mage..som "tur" är från rätt håll. Lillebror hade feber och var allmänt hängig. Ok lugnt tänkte jag jag har ju inte sett dem sedan måndag morron så jag klarar mig, men ackk nej klockan fem i morse började magen köra.....inte riktigt jättedålig men ändå illa nog.


Så jag hämta hem mina sjuklingar så fadern deras kunde gå på sina inplanerade möten, hoppas de leder till ett jobb.

Resten av dagen ska ägnas åt återhämtning! Får vara hemma imorgon med eftersom båda har feber och man ska ju hålla sig hemma när man e dålig i magen.Bara ingen av oss börjar kräka för det är det äckligaste som finns!


Hoppas ni där ute är friska och krya. Ni får ha det bäst! Kram Kajsa Karin.



Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards