Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Kajsa Karin - 16 mars 2009 20:24

Hej alla.

Har sett i min statistik att ni faktiskt är några som läser, kul för mig ju ;)

Idag har jag varit på heldagskurs med jobbet som handlade om hur vi ska arbeta med bemötande i barngrupperna. En del teori och en del praktiska tips och idéer. Bra blandning tyckte jag. Viktigt ämne som gäller oss alla.


Mitt bälte tog sista sucken i morse så det blev till att inhandla ett nytt idag och medan jag letade tittade jag naturligtvis även på kläder. Vad mycket fint det finns ute i butikerna nu både åt mig själv och barnen.

Insåg att jag nog behöver lägga en o annan krona på min garderob inte minst den undre biten för allt är ju gammalt o slitet.


Barnena mina är fortfarande sjuka så idag fick de vara hos sin far och så får det bli imorgon också. Praktiskt på ett sätt att han inte har något jobb men det börjar ta på honom och det är ju trist. Skönt ändå att vi kan komma överens så pass bra som vi gör, hoppas bara att det håller iframtiden med. Nu sover de små och lugnet har lagt sig här hemma så nu ska jag krypa ner i badet och bara försöka samla min splittrade hjärna.


Ha det bra alla! Kramar Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards