Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Kajsa Karin - 4 mars 2009 18:12

Så är det i mitt huvud i dag. Alldeles tomt, jag har inte kunnat hålla en tanke kvar alls idag! Jag som ska förbereda mig inför morgondagens lönesamtal! Undrar hur det ska gå?


När det är gjort ska jag göra...INGENTING bara slappa, kanske ringa en vän och snacka lite strunt. Onsdagkvällar hos mig är myskvällar. Vanligtvis brukar det betyda en date med badkaret och en bra bok men den biten klarade jag ju av klockan fem i morse! Jag kan fortfarande inte sova! Kommer nog bli knäpp ( mer än vad jag redan är ;) ) om det inte ändrar sig snart.


Jag längtar till i morgon eftermiddag; då hämtar jag hem mina gullungar igen, men tyvärr bara för en dag för det är pappa helg denna helgen. Hjälp vad jag ogillar det här! Det är klart att de ska vara hos sin pappa men jag längtar ihjäl mig. :(  Fast han gör ju detsamma när barnen är här. Undrar hur barnen mår egentligen?  Är så trist att utsätta sina barn för detta men tyvärr fanns det ingen annan lösning för då hade jag gått under.


Så för att skingra tankarna från livets baksida så ska jag ha en helg där jag bara umgås med folk, nästan hela helgen är fullbokad. Jag har en liten lucka lördag eftermiddag. Tips någon? Sköt om er där ute. Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards