Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Kajsa Karin - 25 juli 2010 23:47

Hej alla!


Ja, jag är hemma igen och har så varit sedan i fredags middag. Vägen hem från skogarna gick över Göingebygden och mammas grav. Som vanligt sätter det igång mina tankar och min inre process. Ovanpå detta har jag gått igenom gamla blogginlägg och kan ibland inte förstå hur jag tänkte och kände för ett år sedan. Jag gick ner i en svacka och har mest bara tagit det lugnt och myst med Busbarnen.


I ett försök att få ordning på mig själv har jag rensat; massvis med gamla kläder har lämnats till insamling och klädkammaren har fått sig en rejäl genomgång. Lillemans rum är också under omstrukturering och Älskling hjälpte mig fixa till sängen sist han var här. Idag köpte jag nya gardiner och vips så blev rummet ett riktigt pojkrum istället för ett småbarns rum. Lite småfix kvar men det blir superfint!


Vi har två dagar tillsammans nu Busbarnen och jag, sedan blir det semester med farmor och farfar för de små och jag tar flykten till Kärleken i skogarna igen. Ska bli mysigt att ha de sista semesterdagarna ihop med Älskling och i vetskap att Busbarn blir bortskämda borta på Öland. Lite extra laddning inför den kommande hösten. Jag har nog haft den bästa semestern på många år! Underbart!


Ha det gott alla!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards