Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Kajsa Karin - 4 juli 2010 22:31

Hej alla!


Jag sitter på min balkong och njuter av fågelsång och stadens brus. Barnen sussar sött i sina sängar och samlar kraft inför morgondagens bus hos morfar. Själv sitter jag här och summerar veckan som gått. Jag saknar Älskling och önskar att jag slapp lämna honom men livet ser ut så här för oss och jag hoppas jag finner ett sätt att hantera det på. Någon gång kanske vi kan få en vardag ihop, vem vet?


Solen skiner på oss och ska så göra ett tag till sägs det och jag blir glad av vetskapen om att jag har fyra veckors ledighet kvar! =) Nästintill oplanerade dessutom så det blir spännande att se vad som händer. Fikadejter med vänner, en o annan "öl" under Kristianstadsdagarna och massor av sol och bad hoppas jag på och naturligtvis ska vi träffa Älskling med barn någongång mer. Härligt med sommar!


Njut av sommar och sol!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards