Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Kajsa Karin - 6 juli 2010 08:32

Du såg inte

tårarna som föll på min kind

där vi låg i mörkret.


 Tårar fyllda av glädje

över att vara dig nära

Tårar fyllda av sorg

över att vi måste skiljas åt.


Gömmer mig i din famn

där känner jag mig trygg

låter tårarna falla som dom vill

Lycklig över att du finns till.


Av Kajsa Karin - 6 juli 2010 08:17

Hej alla!


Igår blev vi ordentligt solkyssta alla tre. Var kanske väntat eftersom vi tillbringade dagen vid och i pappas pool. Vilken lyxdag, barnen lekte för fullt med kusinerna och jag blev bortskämd av pappas sambo. Jag och Lillprins Bus har en lätt ton av rosa medans Panda Bus börjar anta färgen av en pepparkaka. Vädret är med oss och idag är en mulen dag så det blir till att vila från solen idag. Vad vi ska göra istället har jag ingen aning om, men vi har dedikerat dagen till älskade H så vi får väl se vad hon har lust till. Kan kanske vara bra att bara vara hemma och ha lite tråkigt med?


Ha en bra dag med Er.

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards