Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Kajsa Karin - 3 juli 2010 14:50

Hej alla!


Att handla det är jag duktig på. =) Och då menar jag inte som i att agera utan som i shopping. Jag befinner mig mitt ute i ingenmansland och borde ju därför gå ganska säker för mitt impulshandlande men ack så jag bedrog mig. Häromdagen tog rastlösheten över och jag gick ner en runda till byn, där fann jag Puss outlet. De säljer lite inredningspryttlar men framför allt smycken, främst silversmycken. Där stannade jag en god stund och kom ut därifrån med en stålring det bara stod Karin på. Oj vad mycket fint där var och jag kommer med all säkerhet komma dit igen.


Vi tog en tur till Ullared efter Älskling slutat jobbet. Vi kom fram vid sex så det blev bara en snabb runda men lite nytt till mig fann jag, ett regnställ till Lillprinsbus och det viktigaste; en liten mus till Sony. Han får ju ha en lekkamrat ju ;)

Idag blev det två par skor, ett par gardiner till jobbet och ett grytunderlägg, jag som bara skulle föja med Älskling och titta på en sak.


Kanske tur i oturen att jag ska åka hem imorgon då? Konstigt att jag gör av med mindre pengar hemma, jag som ändå bor mitt i Handelstaden! Hmmm ska ut och leta klänning för som det ser ut nu ska jag nog på bröllop tidigare än jag trodde, fast jag ska rota i min klädkammare för har jag tur så sitter min blågröna klänning bra nu. Å andra sidan har jag haft en veckas ledigt med massor av gott så vi får väl se.....


NU ska jag njuta av de sista timmarna med hjärtat mitt för denna gången.

Ha det gott på er där ute!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards