Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Kajsa Karin - 26 januari 2010 17:54

Hej alla!


Munsåret har blommat upp igen, feberfrossa, öronsprång och huvudvärk. Så har jag mått idag, ett under att de stått ut med mig på jobbet. Jag är helt uppenbart sjuk.

Kan det vara längtans sjuka? För längtar gör jag ju så jag blir galen. Vill ju bara att Nallen ska komma hit igen så vi kan fortsätta där vi var tvugna att lämna i söndags.

Är så mycket jag vill veta och samtidigt räcker hans blotta närvaro, då tystnar frågorna.


Äsch jag har gått och blivit förkyld. Inget oväntat men ack så tråkigt ändå.

Januari månad då hör förkylningen till. Ska kurera både längtan och förkylning strax genom att sätta i mig mängder av choklad på min favoritplats; badkaret! Sedan blir det filten i soffhörnet och tv-zap. Ensam tisdagskväll är nog precis det min kropp behöver, men det min själ behöver får jag fortsätta längta efter. =)


Ha det gott alla! Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards