Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Kajsa Karin - 19 januari 2010 19:18

Hej alla!


Min lille kille fyller fem idag! Vi började dagen med paket öppning i min säng. Han gjorde ett glädje skutt när han öppnade sin Backugan ( ursäkta stavningen har ingen aning hur det ska stavas) sedan blev han lika lycklig när han fick ett racerspel till Ps2. Vi hade lite tid på morgonen att spela och vi har spelat lite nu på kvällen och jag kan bara erkänna; Jag är såld!! Skit kul att spela även om jag gör avåkningar gång på gång. Kommer nog att spela även när jag är ensam, datorn har helt klart fått konkurens. =)


Födelsedagsgrisen fick välja kvällsmat och då blev det kinarestaurang. Detta hade jag och Xet redan räknat ut så vi hade bestämt att träffas på Chinawall och äta.

Det var god mat och en trevlig stund. Xet berättade att han fick lägenheten runt hörnan så nu blir vi på snudd grannar. Blir ju riktigt bra för barnen, och det blir lättare för oss att hjälpa varandra. Jag hade ju på känn att det skulle bli så här; har ju trots allt levt med karln i elva år! =)


I övrigt har dagen varit bra, lagom tempo på jobbet och ett och annat upp piggande sms. Tack Nallen för att du förgyller mina dagar och jag ska spara ork till helgen bara du gör det samma!


Ha det gott alla! Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards