Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Kajsa Karin - 15 januari 2010 08:56

Hej alla!


Lagom när jag börjar andas ut och tro att livet ska reda ut sig så rycks mattan under mig! Var på banken i Åhus igår och ordnade med lite saker, sedan körde vi bort till gamla hemmet för att hämta lite saker. Där på diskbänken låg papprena från besiktningen. Fastighetsskötaren hittade visst lite att anmärka på. Man får tydligen inte borra upp lampor eller hänga upp tavlor i sitt hem. De vill ha ca 9000 för att återställa! De är inte kloka! Och inte har de fixat någon ny hyresgäst heller.... Vad har jag gjort för ont i mitt liv för att få det så här?


Inte nog med detta....Funderingarna kring Nallen och mitt vara eller inte vara fick ju lite på spädning igår när B ringde och sa att han nog ska lämna Västra Götaland. Han ska på anställnings intervju i Kristianstad och tänker flytta hit!! Visserligen har han ju sagt så förut men jag har inte trott honom men nu hade han ju både företag och datum!! Varför ska något vara enkelt?


Ja får väl sätta mig ner och granska lite papper och mitt inre. Tror jag börjar med papprena, det är ju något enklare än det andra....

Just nu skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och vakna till våren och då se att någon annan rätat ut alla mina frågetecken. Ja ja bara att hugga in!

Som jag skrev igår..Varför ta den enkla vägen?


Ha det gott alla! Kram kram Kajsa Karin.


Ps. Lämna gärna kommentarer, det är roligt att läsa era reaktioner. Ds.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards