Alla inlägg den 22 september 2009

Av Kajsa Karin - 22 september 2009 07:11

Hej alla.....


Idag är ingen bra dag och det var inte de dagarna före heller, så det är därför jag inget skrivit. Lillprins Bus är frebrig o snuvig så jag är hemma från jobbet, Panda Bus är hängig och själv skulle jag helst dra täcket över huvudet och vakna om tre år. Och då skulle jag helst se att någon tagit tag i mitt liv och redat ut mitt sammilisurum till liv.

Livet är stressigt just nu, så mycket som måste göras och hållas koll på både hemma och på jobbet, och som vanligt reagerar min kropp med att krascha och inte vilja något alls. Jag blir apatisk och får inget gjort känns det som.

Life sucks right now!!!


Jag har tappat glädjen, inget känns roligt längre, varken jobbet eller att vara hemma med barnen ger mig någon energi just nu. Tror att det hektiska liv jag levt det sista året börjar ta ut sin rätt. Jag måste omprioritera men hur? Allt jag gör är ju att arbeta eller ta hand om mina egna gullungar! Vad ska jag kunna prioritera bort?

Barnen? Aldrig i livet!  Arbetet?  Tja, gärna om jag kunnat, men vem skulle försörja mig då?

Jag behöver hitta något som ger positiv energi men vet inte vad i detta skedet. Lusten till att måla har försvunnit och när jag väl tar fram sakerna så har jag ingen inre bild av vad jag ska måla. Träningen blir inte heller av för jag hittar aldrig tiden. Ibland märks det verkligen av att man är ensam, tid är verkligen en bristvara!


Men som tur är så går det väl över på något sätt!

Njut av det liv ni lever där ute! Kram Kram Kajsa Karin


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards