Alla inlägg den 1 september 2009

Av Kajsa Karin - 1 september 2009 21:02

Hej alla!


Idag gjorde jag det! Lät hösten flytta in i mitt hem. Har bytt gardinerna i alla rummen på bottenplan. Så nu blev det återigen blått i mitt vardagsrum. Om jag får säga det själv så blev det riktigt bra. En mer ombonad känsla och det är ju mysigt så här på hösten. I köket blev det åter svart och vitt och sovrummet fick in ännu mera rött. Var ska man annars ha denna färg om inte i sitt sovrum??? Det är ju förhoppningsvis där kärleken ska spira! =) Lite nya filtar och kuddar fick det allt bli till vardagsrummet så att jag kunde ta de röda in till mig. Fyndade på Jysk och nu har jag ett nästan nytt hem och det bara för 200 kr! Kul!


Redan onsdag och denna veckan kommer gå i rungade fart! Utbildning igår, jobba länge idag, utbildning i morgon och föräldramöte på Panda Bus skola på kvällen, ledig på torsdag som tur är och sedan personalkul på fredagskvällen! Tur jag har resten av helgen tom! Behöver nog vila.......

Nu är det dax att förbereda inför morgondagen.


Ha det bäst! Kramar Kajsa Karin.



Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards