Alla inlägg den 9 september 2009

Av Kajsa Karin - 9 september 2009 18:43

Hej alla....


Bloggagratis  har blivit bloggplatsen.....Jag vet inte vad jag ska tycka om detta. Har i och för sig funderat på att lägga av ändå för det känns som bloggen fyllt sin funktion klart nu. Eller kanske inte, jag har ju fortfarande ett behov av att skriva av mig men jag borde kanske göra det mer privat??

Livet springer iväg men känns ändå som jag står stilla....Det är så mycket runt mig på jobbet nu så väl hemma orkar jag nästan ingenting. Jag kommer nog inte att fortsätta jobba helger, det tar för mycket av min tid med resten av livet. Ja, resten av livet. Vad består det av? Barnen naturligtvis och hur jag ska göra det bästa möjliga för dem och sedan som vanligt tusen motsträviga känslor. Jag pratar med älskade A varje dag trots att han är i Amman. Kankse vi kommer att ses när han kommer hem, vem vet?! Hade varit kul med en helg i Stockholm ju. Fast var i hela fridens dar ska jag få pengar ifrån? Bilen ska ju in på verkstad igen nästa vecka. Dumma plåtburk, trist bara att jag är så beroende av den.

Nu kommer snart mina älsklingar hem och det är dags för lite mys. Synd bara att jag idag längtar så efter en annan famn att mysa i. Att vara vuxen ensam är bara supertrist vissa dagar!!!

Ha det bra där ute!! Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards