Alla inlägg den 10 september 2009

Av Kajsa Karin - 10 september 2009 18:05

Hej alla!


Borde kanske lägga ner bloggen i alla fall eftersom de går in och plockar bort inlägg som man skrivit. Visste inte att det ingick censur. Inget matreial som skulle sparas i och för sig men ändå, det är min blogg, jag borde själv få bestämma vad som ska tas bort eller inte!


Tosdag idag vilket innebär ledig dag.Skönt att komma från jobbet så där nästan mitt i veckan, fast jag har igen det för jag jobbar ju denna helgen som kommer. Har varit på sjukhuset med lillprins Bus och fått konstaterat att han var katt allergisk och att det nog finns gott om kattallergen på förskolan och att det är detta som gör att han får näsblod så ofta. Nu ska han äta medicin varje dag för att se om det hjälper. Kan ju hoppas.


Eftermiddagen har spenderats i stadens park med fika, ankmatning och lek. Min fd kollega och vän J och hennes lilla prinsessa slöt upp. Kul att träffa dem igen! De har flyttat till sitt hus och glädjen strålade runt dem!! Jag kan känna igen känslan, jag kände detsamma när vi flyttade till vårt första hus. Undrar om man någonsin kommer bo i hus igen?? Fast mina 110 kvm är ju inte dåliga=). Fast kanske jag skulle flytta till Sthlm i alla fall? ;) Älskade A kom med ett förslag hur jag skulle göra med exet...jag borde kanske prova? Hade ju varit spännande att se reaktionen i alla fall. Tänk om man kunnat se in i framtiden, fått lite tips på hur man ska välja. Ja ja om Gud vill.

Råna banken verkar bli ett nödvändigt ont i slutet av denna månaden för jag vete katten hur jag ska kunna få pengar till mobilräkningen!! Kanske borde skicka den till älskade A? Är ju ändå hans fel att den är så hög!


Dags att hålla kväll, duscha barnen, hänga upp tvätten och läsa godnatt saga för att sedan kanske ta sig en surf tur i cyberspace. Ha det gott där ute! Kram Kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards